Welcome to the Ooblada Community ❤ You found our forums for a reason, join us.
Let us know your feelings about our Games, meet Friends and participate in Hot Topics!
Register in a few seconds with Facebook or an email address.
Jes, alko olla jo vähän yksinäistä täällä Sama homma täälläkin, huh kun julkasivat kerralla ison kokoelman! Muistaakseni 33 eri kokoelmaa pääsiäisteemalla
Teikku, njuu mä ite alotin sillon kun oli noita ystävänpäivän karttoja nii tuli vähän kiire tehä yks kartta loppuun Mut toivottavasti kerkiät saada kanssa kaikki kokoelmat
Täällä myös yksi innokas pelaaja...
Pääsiäis-kartat on tehty mutta jäi aika monta kokoelmaa vajaaksi, miksiköhän? Mun maalaisjärki sanois että jos ne on kaikki tehty niin sitten pitäs olla kaikki saatunakin. Noh, ehkä niitä ilmestyy sitten muilta kartoilta, toivottavasti. Ei olis kivaa jos jäis osa kokoelmista vajaiksi.
Hi! Im sorry I can't reply in finnish for you, wish I could but welcome If you need anything, let me know Problems etc etc. Will be happy to help you out
Täällä myös yksi innokas pelaaja...
Pääsiäis-kartat on tehty mutta jäi aika monta kokoelmaa vajaaksi, miksiköhän? Mun maalaisjärki sanois että jos ne on kaikki tehty niin sitten pitäs olla kaikki saatunakin. Noh, ehkä niitä ilmestyy sitten muilta kartoilta, toivottavasti. Ei olis kivaa jos jäis osa kokoelmista vajaiksi.
En oo 100% varma tästä mutta on varmaan ehkä ajateltu tukea tän foorumin gifting-systeemiä, eli siis siellä lähetellään toisille omia ylimääräsiä mitä toiset kaipailee wishlisteissään
Comment