Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tervetuloa!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tervetuloa!

Kuinka paljon on suomalaisia treasure madnessin pelaajia, jotka käyttää foorumia? Tervetuloa ottamaan selvää ja ilmoittautumaan

Mitenkäs menee?

Täältä ainaski yksi ilmoittautuu!
    Kova kiire noitten eastern mappien kanssa on kyllä

Comment

Jes, alko olla jo vähän yksinäistä täällä Sama homma täälläkin, huh kun julkasivat kerralla ison kokoelman! Muistaakseni 33 eri kokoelmaa pääsiäisteemalla

Comment

Huhhui!! Mulla on siis paljon kiinniotettavaa... Vasta sain hakun ostettua! HEH!!

Comment

Originally posted by Nemimonde View Post
          Kuinka paljon on suomalaisia treasure madnessin pelaajia, jotka käyttää foorumia? Tervetuloa ottamaan selvää ja ilmoittautumaan

Mitenkäs menee?
          Minä olen suomalainen myös, Harmi vain että olen unohtanut suomenkielen melkein kokonaan.

Comment

Täällä on yksi suomalainen lisää vaikka asun kyllä Ruotsin puolella. Mutta juuristani pidän kiini ja lujaa :-).

Ihmettelin myös että miten niin monta pääsiäiskokoelmaa :-o, joten jos haluatte niin lisätkää minut ystäväksi.

Comment

Teikku, njuu mä ite alotin sillon kun oli noita ystävänpäivän karttoja nii tuli vähän kiire tehä yks kartta loppuun Mut toivottavasti kerkiät saada kanssa kaikki kokoelmat

Timo, noo täällähän sitä nyt voi harjoittaa

Comment

Täällä myös yksi innokas pelaaja...
                Pääsiäis-kartat on tehty mutta jäi aika monta kokoelmaa vajaaksi, miksiköhän? Mun maalaisjärki sanois että jos ne on kaikki tehty niin sitten pitäs olla kaikki saatunakin. Noh, ehkä niitä ilmestyy sitten muilta kartoilta, toivottavasti. Ei olis kivaa jos jäis osa kokoelmista vajaiksi.

Comment

Hi! Im sorry I can't reply in finnish for you, wish I could but welcome If you need anything, let me know Problems etc etc. Will be happy to help you out

Comment

moi,

minä myös

on kyllä tosi kiire noiden pääsiäismunien kanssa.. mutta kerrankin pääsee pelaamaan tosi pitkään

Comment

Olen katsonut läpi teidän listat, ja ne joille oon pystynyt on laittanut.

Comment

Taisi Marru63 laitta mullekin jotain, kiitos!

EDIT:
                        kävin niiden listat läpi, jotka täällä foorumilla ovat sanaisen arkkunsa aukaisseet ja lähetin ne mitä pystyin
                        Last edited by -Ansku-; 28th Mar, 2010, 06:08 AM.

Comment

Joo, oon samaa mieltä siinä, että pitäis kaikki kokoelmat saada täyteen kun kaikki kartat on valmiina.

Tosi kiva kun voi pelata odottelematta, kun koko ajan pamahtaa health bar täyteen

Ja niin joo, kiitos lahjuksista

Comment

Onko muuten muita pelaajia, jotka on aloittaneet jo Treasure Manian aikoihin?

Comment

Originally posted by -Ansku- View Post
                              Täällä myös yksi innokas pelaaja...
                              Pääsiäis-kartat on tehty mutta jäi aika monta kokoelmaa vajaaksi, miksiköhän? Mun maalaisjärki sanois että jos ne on kaikki tehty niin sitten pitäs olla kaikki saatunakin. Noh, ehkä niitä ilmestyy sitten muilta kartoilta, toivottavasti. Ei olis kivaa jos jäis osa kokoelmista vajaiksi.
                              En oo 100% varma tästä mutta on varmaan ehkä ajateltu tukea tän foorumin gifting-systeemiä, eli siis siellä lähetellään toisille omia ylimääräsiä mitä toiset kaipailee wishlisteissään

Comment

Working...
                              X