Announcement

Collapse
No announcement yet.

Välkomna!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Välkomna!!

Nu har vi i norden fått vårt eget krypin
    Personligen tycker jag det är så in i nordens bra
    Jag ville mest önska er alla välkomna och samtidigt passa på att säga att om ni har frågor ang hur forumet fungerar här nu när det är nytt så svarar jag gärna på era frågor Om ni vill posta dem här eller som ett PM är upp till er!

Hoppas ni kommer att trivas här inne!!

Last edited by Scorpiolady; 27th Mar, 2010, 04:06 AM.

Vilket härligt välkomnande man fick när man kom in hit till den nordiska forum sidan =)

Kommer garanterat att trivas bra här inne..

Comment

Hei! Jeg har sett at de skriver at når man har vært inne og kikket på noens ønskeliste og sendt de man ønsker, kan man trykke tilbake knappen og komme til siste post i den tråden man var. Dette fungerer ikke hos meg, må gå inn i forumet og lete fram tråden jeg var i på nytt hver gang jeg har sett på en ønskeliste. Noen bedre løsning..?

Comment

Originally posted by Bolla Pinnsvin View Post
        Hei! Jeg har sett at de skriver at når man har vært inne og kikket på noens ønskeliste og sendt de man ønsker, kan man trykke tilbake knappen og komme til siste post i den tråden man var. Dette fungerer ikke hos meg, må gå inn i forumet og lete fram tråden jeg var i på nytt hver gang jeg har sett på en ønskeliste. Noen bedre løsning..?
        Jag skulle rekommendera att högerklicka på personens namn&välja "öppna i nytt fönster" Det är den vägen jag går

Comment

Perfekt med et nordisk forum - glæder mig til at se jer alle her :-)

Comment

tak for velkomsten

Comment

Takk Scorpiolady! Det fungerte! Begynte å bli lei av å hoppe ut og inn av forumet...

Comment

Originally posted by Pernille Larsen View Post
                Perfekt med et nordisk forum - glæder mig til at se jer alle her :-)
                Hej Pernille

Comment

Originally posted by Jill Pedersen View Post
                  tak for velkomsten
                  Det var så lite så Jill

Comment

Originally posted by Timo Forsman View Post
                    Vilket härligt välkomnande man fick när man kom in hit till den nordiska forum sidan =)

Kommer garanterat att trivas bra här inne..
                    Det hoppas jag, det blir ju vad vi gör det till

Comment

Originally posted by Bolla Pinnsvin View Post
                      Takk Scorpiolady! Det fungerte! Begynte å bli lei av å hoppe ut og inn av forumet...
                      Nöjet var helt på min sida

Comment

Hei, og takk for velkomsten

noen som kan forklare det derre med å se på andres ønskelister fra forumet, kan man virkelig gjøre det uten at å adde noen som venner. eg liker ikke å adde folk som venner bare på grunn av spill, så må spørre
                        er jo snart på lvl 281 og ikke flere kart igjen, å mangler en haug med ting og tang :P
                        Please do NOT send me friend request, thank you

Comment

Härligt med nordisk sida Inte ofta jag får skriva på svenska, minsann :P
                          I don't suffer from insanity, I'm enjoying every minute of it.

Comment

Roligt att ha ett "eget" forum för oss i norden.
                            Har redan skickat några saker som har varit på andras personers wishlist här på forumet.

Ha det gott

Pia F
                            Sweden

Comment

Originally posted by ShortySporty View Post

noen som kan forklare det derre med å se på andres ønskelister fra forumet, kan man virkelig gjøre det uten at å adde noen som venner. eg liker ikke å adde folk som venner bare på grunn av spill, så må spørre
                              er jo snart på lvl 281 og ikke flere kart igjen, å mangler en haug med ting og tang :P
                              Ja det kan du. Det är möjligt!! Om du klickar på någons namn (jag tar högerklick&öppna i nytt fönster för att behålla var jag var) då kommer du direkt till deras "forumprofil" där, till vänster så har du en meny "wishlist"

Klickar du bara på deras namn så kommer den menyn som du har på deras forumprofil upp direkt (i de flesta fall, en del har bara till sin forumprofil, tror det har med privacysettings att göra) Det är vilken av varianterna man fördrar. Känner att det kanske blev lite rörigt men fråga igen om du inte förstod mig Jag är lite småtrött oxå så det är snart dax att sova

Comment

Working...
                              X