Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kartor att rekommendera för "redigs"

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kartor att rekommendera för "redigs"

Hei alle sammen!
    Tenkte vi kunne lagge en liste av kart som er billige å gjøre om igjen nå som ganske mange er blitt ferdig med dem. Vet noen hvilke av påske kartene er billigest? Det ville vært fint hvis vi fikk finne ut de billigeste kartene i hver "serie" (^-^)

EDIT:
    Tänkte det var enklare att ha alla kartorna i 1a inlägget (/Scorpiolady)

• Z-island runt 7-9000, (någon annan sa 11.000)
    • Toad island 2000 GP
    • Ruined road 0 GP
    • Hatchling Island 5000 GP (har uppgetts vara den billigaste påskkartan)
    Last edited by Scorpiolady; 6th Apr, 2010, 09:10 AM. Reason: adding maps

Ruined road kostar absolut ingenting

Bra intiativ! Tummen upp!

Comment

Ok, jeg tror "Hatchling Island" er den billigeste påske kartet å gjøre om igjen (5,000GP for 206 tiles).
      "Ruined Road" er billigest av Inca kartene (0GP for 164 tiles).
      Så trenger vi enda de billigeste kartene av Arawak, Nature, Pirate, Maya, Mysterious, Aztec, og Conquistador seriene. Si fra hvis du har noen ideer om hvilke det kunne være!

Comment

Hej!
        Ett litet tillägg och fråga.
        Jag har aldrig kunnat göra om någon karta, hur går jag till väga med det.
        Alla påsk-kartorna är klara men jag saknar fortfarande över 30 treasures
        Anita
        Mad Nit

Comment

Ramlade över lite info
          Z-island runt 7-9000, (någon annan sa 11.000) att göra om (7 nya piratsaker har någon rapporterat att de hittat)
          Toad island 2000 GP (1-3 nya saker/gång har rapporterats)

Comment

Originally posted by MAD NIT View Post
            Hej!
            Ett litet tillägg och fråga.
            Jag har aldrig kunnat göra om någon karta, hur går jag till väga med det.
            Alla påsk-kartorna är klara men jag saknar fortfarande över 30 treasures
            Anita
            Har du gjort ALLA kartor som du kan göra? Inklusive frukt&guldkartor?

Comment

Jeg fant flere nye pirat ting på den ruined road kartet, som er helt gratis om man har 10 eller flere på teamet.
              fikk til å med det første tingen fra pirat flagg som jeg ikke hadde i det hele tatt
              Please do NOT send me friend request, thank you

Comment

Jeg tror du kan finne pirat skatter overalt, jeg finner dem på nesten hver kart jeg gjør...

Comment

får litt av al på alle kart jeg, hovedsaklig det kartet skal gi selvsakt, men får noen items av andre slag i alle map, så da kan man nok få pirat ting på alle kart å ja
                  Please do NOT send me friend request, thank you

Comment

Hmm, nej det har jag ju inte, tänkte väl att det fanns en hake, lol
                    Tack Marina, nu vet jag
                    Mad Nit

Comment

Jag hittade en tråd där just info om detta läggs till. Jag var inne & tittade snabbt. Kommer att kolla mer ingående så småningom Här är länken i alla fall costs of redoing maps
                      Last edited by Scorpiolady; 9th Apr, 2010, 06:06 AM. Reason: typo

Comment

Hei alle sammen!
                        Tenkte vi kunne lagge en liste av kart som er billige å gjøre om igjen nå som ganske mange er blitt ferdig med dem. Vet noen hvilke av påske kartene er billigest? Det ville vært fint hvis vi fikk finne ut de billigeste kartene i hver "serie" (^-^)

Comment

Originally posted by aek21 View Post
                          Hei alle sammen!
                          Kollar du första inlägget här så ser du att vi redan påbörjat det där

Comment

Working...
                          X